top of page

תכנון ופירוק ממוחשב של רהיטים

Updated: Apr 19, 2023

קאד- CAM, מופנה אחרת כ-Computer Aided Design, הינה צורה חדשה טכנולוגי, אשר עוזרת לנגרים לייצור מוצרי ריהוט בהזמנה אישית במהלך העשור האחרון. CAD הוא תהליך של שימוש בתוכנת מחשב על מנת ליצור מודלים של מוצרים באופן וירטואלי. ישנם סוגים רבים ושונים של תוכנות CAD זמינות, למגוון רחב של שימושים ומטרות בתחום הנגרות.


עסקים מתעשיות שונות, כולל ייצור רהיטים, זיהו יתרונות רבים של שימוש בתוכנת CAD, בדרך כלל להאיץ תהליכים כלליים ולבזבז פחות זמן ביצירת עיצובים ודגמים מצוירים ביד.


5 היתרונות המובילים


1. חוסך זמן

מהנדסים שמשתמשים ביעילות בתוכנת CAD בארגון מסוים עובדים בצורה יעילה יותר, יוצרים מודלים ואבות טיפוס למגוון מוצרי ריהוט בשבריר מהזמן שייקח לעשות ידנית. וכתוצאה מכך, להקדים את המתחרים ולהשיג את היתרון מזה. אלמנטים מורכבים לתהליכי העיצוב מקלים באמצעות תוכנת CAD. קל יותר ליצור מודלים חדשים המבוססים על מודלים קיימים כדי ליצור את אותם אפקטים, אולם לוקח הרבה פחות זמן.


2.מפחית עלויות

שימוש בתוכנת CAD יכול גם להוזיל עלויות. שימוש בתוכנת עיצוב בעזרת מחשב מאפשר למשתמשים לעצב, לבדוק וליצור אבות טיפוס של מוצרים בפחות שעות עבודה והפחתת עלויות העבודה.


3.מגביר את הפרודוקטיביות

שינוי עיצובים קיימים במקום צורך ליצור מאפס בכל פעם מאפשר ליצרני רהיטים לייצר חלקים מהר יותר וחוסך משימות חוזרות ומגדילות את זמן הייצור באופן מהותי, תוך יצירת יותר וריאציות של המוצר הסופי.ניתן להריץ סימולציות עם תוכנת CAD המאפשרת לנגרים לצפות בתצוגה מקדימה כיצד חלק או פאנל ישתלבו יחד או יעבדו עם אחר.


4.איכות גבוהה

ניתן ליצור מוצרים מתקדמים ומורכבים, ועם דיוק והפחתת שגיאות גבוהים יותר, המוצר הסופי יהיה זול יותר לייצור ובאיכות גבוהה יותר בסך הכל.


5.אינטגרציות עם CAM

אם יש לך רקע וניסיון בעיצוב, לימוד תוכנת ה-CAD יכול להיות פשוט יותר: ללמוד כיצד לייצר, לבדוק ולהפיק את העיצובים של חלקים למכונות שיצרו את הרהיט.


תוכנה לעיצוב מטבחים בעברית
תוכנה לפירוק

7 views0 comments
bottom of page